3

råkade precis ta väck mitt inlägg igen, mår man bra eller?!?!?!?

har varit en bättre dag idag, går ju upp och ner som sagt..
haft en ganska lugn dag, vilket varit skönt!
ungarna har betett sig någorlunda bra för en gångs skull.
det är ganska varmt, och idag ahr det regnat hela dagen.
förväntar mig ingen snö till jul :(
pratade med mamma och pappa i förmiddags <3
en vän/barnvakt kom hit i några timmar, mycket trevlig!
kunde ställa frågor, få hjälp osv vilket känns skönt :)
har varit på banken idag och fixat mitt bankaccount!
han inte handla så vi får göra det imorgon.
min LCC var här, hade litet möte och sen käkade vi middag.
blir inget starbucks idag, pallar inte plus att jag
jobbar hela dagen imorgon (7.30-22 med typ 3 timmars "rast")
så jag känner att jag vill vara utvilad..
har varit en hantverkare här med, installerat en ny vattentank
så att vi kan få mer vatten och snabbare!
mitt svenska godis är snart slut, deprimerande eller vad, haha ;P
och min hostmom tvingar mig läsa twilight-böckerna,
som om jag inte har nog med att läsa redan!
men jag har ju ett helt år på mig så :)
ska snart ta på mig mjukiskläder och upp och ha tjejkväll med min hostmom!

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0