angels on the moon

dagen har gått bra. lagom lugn :)
var på ikea, köpte svenskt godis!
fick nästan panik över alla svenska saker som var där.
de hade kaviar, så det ska jag dit och köpa nästa vecka!
jag och karin hade sedan "datatid" i köket medans
ungarna sov middag och min hostmom var och handlade.
vi hjälpte henne med en sallad och vi slog in lite paket
medans vi väntade på att maten skulle bli klar!
sedan satte vi oss i bilen och begav oss till downtown.
skulle se en parad, men det var typ bara trummande pojkar
som stod stilla, en riktig besvikelse..
mathias har fixat ett jätte bra program så jag kan fixa
låter utan spotify och behöva ladda ner, kanon! :D

imorgon är det julafton, helt sjukt!
vi har två dagars julfirande framför oss :)
måste bara bestämma mig vad jag ska ha på mig..
ikväll ska jag och karin ha uppesittarkväll med
oss själva, haha! äta vårt mumsiga godis och titta
på massa filmer. vi får sovmorgon imorgon
och sen ska vi göra svenska pannkakor till frukost :)



ikea är förjäkla bra ibland alltså!



inne i bellevue, dock en suddig bild..

jag är förvirrad, rädd.
över hur situationen ska sluta.
vill mycket men samtidígt ingenting.
såra eller sårad.
vad har jag för val?
ville ju inget av detta när jag åkte hit.

nu ska jag vika tvätt och ta på mig pyjamas :)
ha en god jul allihopa hemma i landet långt bort!
kommer uppdatera när jag har tid, jag lovar.
ni ska få veta hur en amerikansk jul är, hehe.
hoppas ni varit snälla och att tomten kommer,
tror han kommer besöka detta huset!
sov gott familj och vänner :)

tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Michaela

God Jul, Andréa!

2009-12-25 @ 00:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0