brother oh brother

precis hemkommen från bion!
sett "brothers" med sonja, en finsk au-pair :)
mycket bra flm, hjärtgripande!
har jobbat typ hela dagen, varit en bra dag idag med.
idag körde jag INTE vilse i alla fall när vi skulle
till L's gymnastik. det är dock mycket vägar,
bilar och filer att hålla koll på, och man får se
till att man inte hamnar i fel, för då blir det jobbigt ;P
imorgon är det fredag, först jobb och sen helg!
har lite spännande saker framför mig :)
hoppas på snö snart med, är ju jul nästa vecka!
nu är det typ vår/höst väder, vilket man inte
får särskilt mycket julkänsla av..
ska till läkaren imorgon, hoppas jag får en
vettig kräm mot min psoreasis för nu är
den värre än någonsin! ser ut som en prickigkorv.
nej, nu ska jag förbereda mig för sängen!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0