different

har varit jobb hela dagen idag, lite småtrött nu..
vi har städat, barnen var ute och cyklade, kört till
gymnastiken (men när vi kom dit var det ingen lektion?!)
jag och karin gjorde svenska pannkakor till lunch :)
och de avnjöt vi med mumsig vaniljglass!
de var omtyckta i alla fall, vilket är ett plus.
fick en julklapp till idag, haha. av min hostmom's mamma :)
presentkort på starbucks, lycklig eller vad!?
har precis ätit, familjen har åkt på bowling.
snart ska vi köra och tanka, hämta vera
och sen köra till starbucks i downtown för lite au-pair samling.
ska bli skönt att komma hemifrån efter denna dagen.
imorgon blir det nog morgonpromenad innan jobbet börjar!
skönt att komma ut på morgonen, så kan jag ta en
lång och varm dusch efter :) sen har vi massa ärenden att göra,
bl.a. köpa färg till mitt rum och inom ikea och köpa en tavla
som jag valt ut själv! och kanske lite svensk mat med, hehe.
nej nu räcker det med bloggandet..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0