everything

firat min första dag i den amerikanska julen idag :)
imorse hade vi sovmorgon, eller typ till tio.
sen hade vi datatid och skypade både hit och dit med folk.
vi gick upp och käkade frukost och sen ner för att
göra vid oss och ha mer datatid :P haha.
vid tre körde vi i våra två bilar till min hostmom's pappa.
träffade hennes halvbrorsor och så, i min ålder, haha!
vi "minglade"lite, sen käkade vi mat.
långt ifrån svensk julmat om man säger så.
paketutdelning/öppning, fick en filt, ett bildprogram till datorn
och lite prydnadssaker. sen käkade vi pumpapaj med!
lite lek och samtalstid och sen körde vi hem och nu är vi hemma :)



jag och karin igår från vår uppesitterkväll, som bestod av
massa godis/bullar och "kalle och chokladfabriken".
sen satt vi och nördade oss med datorerna till typ ett, och sen somnade vi..



me and karin :) innan julfirandet i auburn.
vi var typ de enda som var uppklädda, haha.
pinsamt eller vad, men det var ju vår stora dag idag :)
amerikanarnas är ju imorgon så.

vi ska snart titta på film, och sen bädda ner oss.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0