fireflies

godmorgon! klockan är snart 9 och då ska jag upp till ungarna.
karin ligger och sover fortfarande, sådan lyx!

igår var det jobb på förmiddagen, familjens psykolog
kom hit och vi hade ett litet möte i köket.
ett väldigt bra sånt får jag säga!
sen körde jag och hämtade karin på flygplaten,
trodde jag skulle bli lost men det blev jag inte :)
jag hittade till allting perfekt, haha!
när vi kom hit tittade vi på film med de två äldsta barnen.
kvällens aktivitet var julklappsinslagning, rätt roligt!
med julfilm till och popcorn, mums ;P
innan vi somnade satte vi på "the hangover", sjuk film, haha!

imorgon är det julafton, känns dock inte som det.
har ingen riktig julkänsla än.. hoppas det kommer!
och att snön också kommer någon gång..

idag ska vi på G's feeding therapy och IEKA :D
vi ska också städa i kontoret/förrådet,
för det behövs det verkligen göras!
nu ska jag upp och göra frukost.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0