hot mess

vilken rolig och bra roadtrip vi har haft idag!
eh, gick upp vid halv åtta imorse och halv nio satt vi i bilen.
inom starbucks och tanka, sen var vi på väg :)
jag körde hela vägen till portland, tog typ tre timmar
och efter lite vilsetunder hittade vi tillslut lloyd center!
stort, mycket folk och många intressanta affärer.
och vet ni vad det coolaste var? de hade en isrink mitt i!
folk åkte runder, och det var lite roligt att titta på.
fler roliga saker vi har tittat på är amerikanerna..
de är så olika, och vissa kan man verkligen skratta till ;D haha.

blev lite inköp till garderoben;



en klänning och plånbok från forever 21, strumpor.



och dessa fyra söta t-shirtarna från olika ställen.

viivi körde hela vägen hem, stannade och åt på red robin, mumsigt :)
drack strawberryleomande till hamburgaren, jätte gott!
körde en runda inom factoria mall och target på vägen hem.
vid halv tio parkerade vi bilen på uppfarten och dunsade in.
jag och karin har precis tittat på g-force, lyssnar nu på musik,
kollar överallt och bloggar. ska snart nana :)
och när jag kom hem förresten så hade barnen gjort en svensk flagga i lera!



blir man smickrad eller inte?! :)
och jag och karin hittade en svensk flagga i köpcentrumet, haha.
och anledning till att vi valde att åka till portland att shoppa?
ligger i oregon (annan delstat) och där betalar man ingen skatt på sakerna!
hur bra som helst. hittade en skit snygg klänning jag ville ha,
men då hade jag fått hosta upp 115 $ och det kände jag inte för..



jag och karin inne på red robins :)
nu är vi trötta efter all shopping och allt springande.
göra sig klar för sängen och sen sovmorgon imorgon!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0