hot'n'cold

sitter i min stora säng i mitt nya rum för året framöver.
det är fint, ska målas lite till bara. STOR GARDEROB! :)
lever fortfarande i mina resväskor, inte haft tid
eller ork till att packa upp något idag så allt är en stor mess.
kom till seattle flygplats vid tjugo över elva (denna tiden).
ni i sverige är ju 9 timmar framför oss!
familjen mötte mig :), körde och köpte kaffe.
sen hem, jag gjorde vid mig lite, lunch, var och köpte julgran.
vi började pynta granen, och fixa lite annat.
fick ett oväntat samtal också, haha. snacka om förvirrad människa!
sen körde vi och käkade på denny's tror jag det hette :P
vi var på target en snabbrunda, fytusan vad stort!
köpte i alla fall tre semme schampoo/balsam/spray,
tvål och ögonfransböjare, glömde den hemma ^^
sen har vi fortsatt klä granen och barnen/mamman
har fått sina paketer, och de blev glada som tur var :)
det kommer bilder på rummet och sånt, mycket som händer nu bara.
första veckorna kommer ändå vara ganska avslappnande,
kommer ha många andra här som hjälper mig och sånt.
men det är trots allt mycket att vänja sig vid och komma in i!
nu ska jag sova, är dödstrött, och klockan är bara halv tio här.
men gick upp tidigt, flög tillbaka 3 timmar och full rulle hela dagen.
förtjänar att bädda ner mig i min stoooora säng efter en jobbig vecka.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det låter underbart Andréa! Var tvungen att ta en liten paus i mitt tentapluggande så passade på att gå in här och läsa lite. Jag längtar tills jag får se lite bilder. Take care <3

2009-12-06 @ 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0