i can't help

glömde ju skriva igår att jag har köpt ett par beigea uggstövlar :)
supersköna och varma, nu när det är så kallt här!
precis varit och lämnat ungarna i skolan, och nu har jag min lediga tid.

haha, när jag stod i duschen imorse upptäckte jag typ ett
stort riktigt blå/lila blåmärke i sidan, och då kom jag på att jag
gick ju in i trappräcket igår, som var spetsig dessutom :|
men det gör inte så ont nu, men det ser inte så vackert ut, haha.
har fått konstiga röda utslag med, ingen aning vad det är.
kanske kan det vara jetlag, men får rådfråga mamma.
ska prata med michan på skype nu, och sen familjen :)
måste svara på farmors mejl sen med!
och sen är det full rulle hela dagen, ska dock inte flytta möbler idag :P

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0