ignorance

upp och ner dag idag med, kom tårar..
började med en sur, jobbig 4-åring i morse.
redan där gick det ju fan snett.
men när jag kom hem pratade jag med sofia, michan och tessan <3
känns skönt att ha kontakt med de där hemma, trots att
jag saknar allting så sjukt mycket just nu.

sen hämtade jag minstingen igen, allt gick bra tills
vi skulle köra och hämta de andra, då var hon lika jobbig igen..
och när vi hämtat de blev det inte så mycket bättre!
vi klev innanför dörren, jag sa till de.
började nästa gråta inför ungarna, vadå löjligt?
men jag mår sjukt dåligt när de håller på så..
det var liksom inte detta jag ville ha av att åka hit,
jag vet att det tar tid men fytusan vad det är jobbigt
med tre skrikande/gråtandes/bråkandes flickor.
hade kunnat göra vad som helst för att krama min familj nu!
jag vet att det är jobbigt i början, men fan inte såhär.
det är ju sjukt påfrestande på psyket,
tårarna kommer ju och går som de vill typ..

bilresan till OT gick bra, j*vligt svårt att ha kontroll
på bilen i en 5 filig väg, och bilar överallt.
och på hemvägen var det mörkt, inte mycket bättre där..
fortsatte fixa med ungarnas tvätt när jag kom hem.
vi skulle laga middag, och då trillar minstingen in
i dörren och får värsta bulan och gråter jätte mycket!
jag badade henne och tillslut fick vi middag :)
min hostmom är på möte så en barnvakt är här idag igen.
ska ha en lugn kväll, lite plugg och tv.
idag har mamma skickat julklappar till mig, jippi!
hoppas bara på att det andra paketet kan komma fram någon gång..
min hostmom har ringt en läkare med, skulle höras av imorgon.
så snart kan jag förhoppningsvis bli av med min psoreasis!

mathias, du klarar detta.
ingen är så bra som du <3
jag finns här trots att det är långt iväg.


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0