i'm alive

jag sitter på ett hotellrum, i washington dc med min kompis gizem :)
vi missade vårt flyg till seattle och nästa går imorgon..
men jag lever, mår bra. imorgon bär det av familjen i alla fall.
mitt stora bagage är på flygplatsen, så det har jag imorgon.'
handbagaget har jag här och har lite saker jag kan använda :)
blev först lite frustrerad, ledsen och arg. men nu är allt ok.
tur jag har min polare, annars hade jag dött!
har värsta stora sängen, vi kan göra kaffe/te och har internet.
kan inte bli en mycket bättre hotellvistelse!
alla vet att jag är här (eller de som behöver veta), både
min värdmamma, barnen, och mina föräldrar.
pratar med mathias på skype, hihi :) <3
så det känns lite tryggt. snart ska vi nog sova,
och imorgon upp och duscha, packa det lilla bagaget, haha.
äta hotellfrukost och ta bussen till flygplatsen.
sen 5 timmars flyg, till mitt slutliga mål :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0