jag drömmer om en jul hemma

då är dagens julfirand också över.
vi sov till typ ett i eftermiddags, haha.
det var jobbigt med paketöppnandet på morgonen!
gick upp och åt våfflor, och sen gjorde vi vid oss.
upp och göra sallad inför middagen.
vi körde till kirkland, släkting till min hostmom.
käkade god mat, åt hallonpaj med glass
och barnen fick sina julklappar :)
julen här är annorlunda från hemma, det är ju
dock samma grundprincip med mat och klappar,
men sen är det ju mycket annorlunda.
har knappt känts som jul detta året, haha.
inte riktigt hittat någon julstämning alls.
men nästa jul är jag hemma i alla fall :)
har ont i min kind, bet mig två gånger på samma ställe..
ikväll blir det nana tidigt, för imorgon åker vi tidigt till portland.
jag, karin, viivi och timo. julrea och taxfree ;D
kan det bli mycket bättre? haha. inte fått min lön än,
är lite krabb med banktransaktionerna, men på måndag!
fick ju mina löner från sverige idag så jag klarar mig nog :)





juldagsmorgon..



min söta julstrumpa, och min hostmom's.



saker från min julstrumpa!



mitt söta webkinsdjur, nu har jag två :) hihi.



jag klockan åtta på morgonen och min nya build-a-bear :)

nu blir det "peter pan" med karin och sen nana.
så vi är utvilade inför bilturen och shoppingen imorgon.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh jag blev helt förälskad i de björnarna när jag och moa var över! Gud så gulliga de är :)

2009-12-26 @ 14:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0