last christmas

då är det juldagsmorgon och tomten har varit här inatt :) hehe.
vi har dock ingen snö, men det är kallt..
E kom in och väckte oss vid åtta och var helt stirrig!
vi gick upp, och barnen öppnade sina santa-presenter.
hela gänget (8 personer) satt vi i vardagsrummet och
började dela ut paketen som låg under granen!
jag gick min egna bulid-a-bear av barnen :)
en björn man kan klä, köpa olika kläder osv.
min heter blossom och är en vinterprinsessa just nu!
man får ett födelseintyg på de också, vem den är till,
från vem, namn osv. så gulligt, nu kan jag leka med flickorna :)
fick kinesiska stenar av min hostmom, jätte fina.
och ett presentkort på 75 $ på spa! lycklig eller vad.
fick också massa roliga saker i min julstrumpa;
svenskt godis, lipgloss, armband, usb-kontakt osv.
ungarna var galna när de öppnade paketen och vi
adults satt vänligt bredvid och hjälpte till.
nu ska vi nog sova lite till, sen är det frukost och
i eftermiddag ska vi iväg och fira mer amerikansk jul :)
uppdaterar ikväll kära läsare!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0