let it snow

det har börjat snöa här, pytte lite :P haha, men alltid något!
sa ju att jag skulle plugga och sånt idag, det blev ju inte fallet.
åkte istället med vera från österrike och mia från sydafrika
till crossroads, shoppingcenter :) sen en runda till targets!
de frågade om jag ville med på en black eyed peas konsert
i tacoma i april, VEM VILL INTE DET ?!?!?!?!
men nej, då är vi på semester i antingen florida eller hawaii.
så jag antar att jag får nöja mig med det :)
jag och vera pratade om en weekend i vancover, när det
är OS i februari, och ja! det blir nog så!
har köpt två julklappar, till den minsta och till den äldsta.
måste köpa till mellan flickan med och min hostmom.
men det är ju inte julafton än som tur är!
idag är det ju lucia med, men inget firande detta året..
lite tråkigt, blir ju inget nästa år heller, men jag överlever :)
snart ska vi äta fiskpinnar och sen ska jag läsa och titta på tv.
pallar inte glo på film idag.



första gånger jag dricker cola sedan jag åkte från sverige,
så skolan i long island fick vi bara pepsi, haha.
köpte också mike and ike på target, skit goa godisböner :)



måste ju lägga ut en bild på vår fina julgran vi fixade första
dagen jag kom hit, annat än i sverige ;P haha.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0