live your life

hade lite sovmorgon imorse, gick och la mig tidigt igår
efter vi klätt klart granen. så sov typ 10 timmar inatt :)
gick upp, gjorde vid mig och sen fick jag en amerikansk frukost,
bacon, ägg och muffin säger de här, men jag säger bröd.
sen har vi bakat en massa kakor, och det var kul!
efter det gick jag och E ner till mitt rum, hon hjälpte mig
packa upp mina väskor och städa undan lite.
hon prövade vissa av mina kläder och vi pratade allmänt :)
vi la oss i min säng och tittade på disney channel, hehe.
vid fyra var det är au-pair möte här i huset,
min hostmom är lcc så hon har en grupp hon tar hand om.
vi glacerade kakorna, åt en massa kakor och lekte lekar.
roligt att träffa folk, och en tjej från sverige, amy :)
mycket trevlig, vi har träffats innan och ska nog ses i veckan!
sen kom det hit familjevänner och vi käkade middag.
vi badade barnen och sen tittade vi en stund på tv.
fick massage av E, fytusan vad skönt det var!
haha, ska betala henne 1 dollar varje gång hon gör det ;D
nu har jag nattat barnen och ska snart själv bädda ner mig.
pratade med mamma och pappa på skype idag med,
kom en tår och en liten dos av hemlängtan..
men allt är ju så nytt i början, så det är nog en vanesak.
nu ska jag titta på mammas pojkar, och sen nana!

här kommer bilder på mitt rum/badrum :)


tjingeling!

Kommentarer
Postat av: BEA

du har det bra du hjärtat.. :D saknar dig.

2009-12-07 @ 11:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0