make it a better place

snart läggdags, skönt! varit en hektisk, bra dag :)
gaby kom hit precis som igår, vi körde och hämtade två ungar.
och sen skulle jag köra till terapin, körde vilse (haha) och vi
blev ruskigt försenade. gpsen ledde oss på fel vägar och
jag tog också fel väg! och när vi väl kom dit, ja nej
då var det helt plötsligt ingen terapi, sur eller vad?!
men nu vet jag i alla fall vart jag ska köra nästa gång.
det är svårt att lära sig tempot i trafiken här, allt går så
snabbt och man måste verkligen veta vart man ska!
gjorde några tabbar, men gaby sa att det gör ju inget,
jag är ju nybörjare och kommer lära mig hur det funkar snart!
haft en lugn eftermiddag med allla flickor här hemma :)
vi hade städning, som sedan för deras del övergick
snabbt till lek och för mig sopa golven, rättvist ;P
när min hostmom kom hem körde vi och veckohandlade.
vi packade upp och lagade mat sen körde hon igen.
jag har nyss plockat ur diskmaskinen, flickorna nattade jag
för en stund sen, har pluggat mycket till mitt körkort idag!
det roliga är att boken är på typ bara 100 sidor,
det är typ 20 introduktionssidor och en del biler.
inte konstigt att amerikanarna inte kan köra bil ;P
löst två svåra sudoko, kommer typ ingenstans.
har precis ätit glass, vanilj smak och pepparmint.
pepperminten var alldeles rosa och jätte mumsig :D
smakar typ som marabou's minkrokant choklad!
nu väntar jag på att min hostmom ska komma hem så jag
kan ta mig en snabbdusch och sen kura ner mig i sängen :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0