meet me halfway

brittany murphy är död.. helt sjukt!

tråkigt väder idag, grått och regnigt.
har varit en slapp förmiddag.
sov till typ 9 i alla fall, kan inte sova längre..
åt världens goaste frukost! haha, amerikansk då!
pannkakor med choklad, bacon och apelsin.
måste för tusan börja träna snart, haha ^^
har pratat med päronen och andreas :)
sitter nu och lyssnar på musik på youtube.
ny, bra amerikansk musik!
kan inte ladda ner och spotify funkar inte :(
ska till bellevue square om typ tre kvart,
möter nicolette och anne där och sen
ska vi shoppa! ska dock shoppa julklappar,
och hoppas jag hittar något till mig själv :)
jag håller tummarna för att karin ska komma
hit i veckan med! hoppashoppashoppas.
igår planerade jag och min hostmom winter break,
mycket roliga saker att se fram emot :)
igår var det en lugn dag, vi käkade pizza på
kvällen framför julfilmer. sen körde vi och hämtade
min salva mot min psoreasis, hoppas på
förbättringar nu! sen tittade vi på råttatouille,
sen gick jag och la mig vid 23 typ.
ska göra vid mig nu..

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0