naturally

en lång jobbdag idag, men det gick rätt fort!
karin ringde och väckte mig imorse, men det
gjorde inget. var ju vaken så :) loggade in
på skype och då blev jag uppringd där med
av en andreas. hemskt vad man är populär ibland, haha!

imorse var ungarna uppklädda och vi åkte till
bellevue square så att de kunde ta kort med tomten :)
efter det spelade vi wii, tittade på en film, gjorde lunch osv.
min hostmom har varit och julhandlar idag så jag
har varit själv med barnen hela dagen.
nu ikväll har vi varit på target, jag köpte mina
sista julklappar, hjälpte E med hennes klappar
och köpte mike & ike, de är så goda :D

shoppingen igår på bellevue square gick bra.
köpte julklappar, vi käkade å mc'donalds
och jag handlade till och med åt mig själv!
ett par pyjamasbyxor, rosa rutiga, en skjorta
i blandade färger (också rutig) för bara 7 dollar!
det är ju sjukt billigt, och så en pälsväst :)
min efterlängtade väst! så ja mamma,
nu har jag äntligen en jag kan använda!

imorgon kommer karin hit :D ska hämta henne
på flygplatsen kl. 14 typ och sen stannar hon nog
runt två veckor, och förhoppningsvis hittar
vi henne en ny familj inom kort, och gärna
här i seattle området, det hade ju varit ännu bättre :)

vi har fortfarande inte snö, bara regn..
men det har varit kallt idag!
måste plugga till mitt körkort med,
varit lite dålig med det sista veckan..

fick mitt bankkort idag, blått och grant!
min psoreasis är bättre, så salvan hjälper.
vilket känns mycket skönt :)
nu ska jag titta tv och sen nana!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0