on and on

lördag idag, trevligt som tusan :)
är ju ledig och det är alltid skönt.
hörde agnes på radion igår, lite svenskt!

gick upp vid 8, gjorde vid mig.
vi körde inom starbucks för frukost,
blåbärsscones och min chai-latte :)
sen körde vi till target, köpte födelsedagspaketer!
hem, städat och fixat i mitt badrum.
jag har dock alla julklappar på mitt rum nu, haha.
men förövrig så är det rätt städat och grannt!

minstingen är på kalas och resten är och hämtar
en au-pair, som varit här innan, på flygplatsen.
hon och hennes pojkvän ska vara här i två veckor, trevligt.
jag hoppas karin kommer hit med, <3
så vi kan hjälpa henne hitta en familj! :)

rullskridskorna gick bra igår, och det var roligt!
och alltid roligt att träffa folk.
får se vad som händer i eftermiddag/ikväll.
imorgon ska jag i alla fall handla julklappar
med nicolette och anne på bellevue square :)



mitt badrum lite mer inrett, haha.



rummet, ser ni julklapparna i hörnet? ;P
är ganska städat i alla fall, jämnfört med
hur jag brukar ha det ibland, haha.



igår på rullskridskobanan.
det var så amerikanskt det kunde bli :)

tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Rullskor verkar vara din grej ;)

2009-12-22 @ 02:27:16
URL: http://livetila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0