paparazzi

varit två lååånga skoldagar nu, men vi har gjort mycket.
tittar på filmer, diskuterar, grupparbete, lyssnar :)
vår lärare, lina, är så sjukt rolig och söt, haha.
sitter med maria på mitt rum, och min thailändska rumskompis ^^
snart ska vi gå och nana, för imorgon ska vi bara ha en HALV skoldag.
och sen pyser vi till NEW YORK BABY! :)
det ska bli så freaking fun, vi får se mycket och blir guidade.
hinner inte blogga så mycket mer innan lördag,
för på fredag bär det av till min hostfamilj, flyg i 5 timmar till seattle.
ser fram emot det mycket, och att få träffa barnen :)
plus att flytta in i mitt nya hem för det närmsta året!
men det ska bli sorgligt att lämna alla nya kompisar, vi har ju blivit en liten familj.
just nu regnar det här på long island, men hoppas på bättre väder imorgon!



här är en del av sverigegänget, utanför skolan :)
mycket trevliga människor! nu väntar snart sängen..

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0