pokerface

raderade precis mitt inlägg, blir man arg eller vad?!?!??!?!??!?!??!

idag är det söndag, och det betyder ledighet!
vaknade vid nio, så jag fick lite sovmorgon :)
gick upp och började städa; plocka i ordning,
bädda rent min säng, sopa i barrummet osv.
väntar på att hyllorna i badrummet ska komma
upp och gardinstängerna här i rummet, då kommer
allt bli mycket finare och hemtrevligare :)
vi har fortfarande ingen snö, det är tråkigt..

har köpt en kräm för min psoreasis, hoppas det hjälper lite!
ska nog kontakta en läkare med så jag kan få
receptbelagd salva så jag blir av med det äckliga skitet..

igår hade jag ju en kväll för mig själv,
skönt att inte känna att man måst göra något!
vi åt mexikansk mat när barnvakten kom hit.
jag tittade på mammas pojkar och idollåtarna.
pratade med andreas på skype i 4 timmar, haha :)
känns skönt att lite kontakt med det där hemma.
började tittade på "upp" men insåg att jag var för trött
så jag gick och la mig istället..

pratade med päronen innan idag, saknar hemma!
(hemma = mitt rum, familj, vänner, sverige,
tryggheten och det vanliga livet liksom
)
jag vet att det tar ett tag innan man vänjer sig vid
allt så inom en - två månader hoppas jag att det
är bättre, när jag lärt känna fler och köpt mig
mitt gymkort. och tagit mitt körkort så jag
kan ta mig någonstans, och börja på college med!
men jag trivs bra i familjen, trots att ungarna är
jobbiga och skrikiga ibland, men det är ju med en vanesak ;P
och jag hoppas att karin kommer hit med,
fytusan vad vi skulle haft mycket kil då :D

ska läsa lite i körkortsboken i eftermiddag
och kanske en bok med :)
ikväll blir det nog en film, en hel denna gången!
ni där hemma går ju och lägger er typ nu
men jag har några timmar kvar!

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0