standing strong

dagen har gått bra, förutom insidenten i förmiddags..
men min hostmom's pappa ska fixa salva till mig,
han är läkare så förhoppningsvis imorgon!
körning idag har gått kanon, kommer in i det mer och mer.
och det flyter på bra nu tycker jag, ska bara
plugga lite mer i min lilla bok :P haha.

idag har jag fått lön, kanon! mår man ju inte dåligt av :)
fick också paket från sverige med kläder, böcker,
hårrullar, min morgonrock och småpaket!
ida och sofia kom på den idén till min avskedsfest,
så varje gång jag saknar någon ska jag öppna ett paket :)
öppnade ett nyss, i och med att jag fick de idag
och förra veckan hade jag sjukt mycket hemlängtan.
den innehöll brio-godis, mums! precis vad jag behöver ;D
ett paket är nog hemma, för jag skulle ha ett paket
kvar när jag kom hem, som vi skulle öppna tillsammans
så jag hoppas att mamma har använt hjärnan! :) hehe.

har precis ätit middag, ska snart göra vid mig och byta kläder.
vid åtta har tjejerna och jag samling i roller-skate hallen :)
jag får låna bilen, så jag ska köra dit.
ska bli roligt att ut och umgås med lite folk, utanför familjen!
inte för att jag har något emot de men man behöver
ett break ibland, för ibland blir det bara för mycket helt enkelt.

nu är brio-påsen snart slut.. ^^,

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du vara med i min au pair-lista på min blogg?

Lämna då en kommentar i min blogg innehållande; namn, vart du är, vilken organisation, bloggadress och mail :) Så kommer du att hamna där!



Ha det bra!

/Johanna

2009-12-19 @ 15:09:42
URL: http://johannaupair.blogg.se/
Postat av: Sofia Karlsson

Hej syslingen min!

Låter som du har det toppen och verkar ha träffat en hel del nya vänner:)

Låter toppen, hoppas brion var bra, tänkte att det kunde vara bra:)

Älskar dig<3

2009-12-22 @ 20:21:29
URL: http://http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0