try

har åkt på en liten förskylning, härligt eller vad..
och min hud är helt knäpp! vissa delar är bara jätte torra
och på vissa delar har jag små röda prickar.
är väldigt fundersam över detta men hoppas på ett positivt slut!

idag har jag varit på ikea med grandmother och L,
gjort läxor med E, varit i parken med E och L,
käkat amerikansk pizza och badat G och L.
har fått min amerikanska mobil nu med, ska kanske få en annan.
och i helgen händer det en massa saker!
ska bl.a. åka skridskor med andra au-pairer och deras värdfamiljer
med vår LCC, ska bli kul och träffa lite människor :)
nu ska jag bädda ner mig och hoppas jag mår bättre imorgon!



titta vad jag hittade på ikea; julmust och pepparkakor!
paradiset eller vad? fiskarna är bara en bonus ;) haha.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0