undead

måndag idag ja, ny vecka igen, och det rullar på rätt bra.
imorse körde vi till banken, jag fick lön och vi fixade
så att karin också fick sina pengar :)
sen körde vi till at&t, så jag fick en ny mobil!
det är en gammal smartphone min hostmom har
haft, och nu är jag en ägare till den! haha.
den är stor, svart och ruskigt många knappar :P
pratade med familjen imorse med, skönt med kontakt från familjen!
sen har jag typ jobbat hela dagen.
vi har spelat wii, spelat spel, pratat, ritat osv.
jag, karin och E körde och handlade också,
för vi svenskar skulle laga mat idag!
vi gjorde spagetti och köttfärsås, och det var en liten succé :)
mumsig sallad hade vi till och nu är jag jätte mätt, haha!
mitt i middagen plingar det på dörren, och vad kommer då!?
jo mitt andra paket från sverige :D



det innehöll godis, scarfsar, tidning med film, julklappar, ett par chinos.
i julklapparna fick jag mormors kakor, strumpor, kalender
med penna och svenska traditioner (en bok på engelska)
och en pyjamas med matchande duntossor :D
tack alla där hemma för julklapparna!
ungarna satt spänt och tittade på när jag öppnade de.
på paketen satt det ett julkort fastklistrat från ica :)
det stod typ god jul, hoppas du har det bra och mår bra.
jag tyckte det var gulligt, hihi.

nu ska jag på med pyjamas, burra ner mig i sängen.
vi ska sätta på filmen "the holiday", äta pringles och dricka cola!
min mage tar musten i mig så jag behöver sömn.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0