viva la vida

lördag i bellevue, soligt - kallt och blå himmel :)
vaknade tidigt idag, tog en dusch och pratade med mamma och pappa!
har varit nere i downtown och åkt skriskor med de andra
au-pairerna i min grupp och våra familjer. träffade min LCC med :)
ungarna klarade sig nästan galant på isen, haha!
vi ska till affären lite senare, ska köpa mig något gott.
jag ska ha myskväll med mig själv, titta på grejer på internet och kanske en film med!
min hosmom ska på personalfest så barnen ska ha barnvakt.
jag kan inte ha de för att jag får ju inte jobba mer än 45 h i veckan.

har äntligen kommit fram till vad mina eksem är,
det är min jädrans psoreasis som har kommit tillbaka!
ska inom apoteket senare och försöka hitta en kräm.
för det behöver jag, de besvärar ju inte mig men det
ser inte så mysigt ut och man känner sig äcklig!
jag hoppas att de försvinner snart..
det har ju att göra med resorna, dygnsskillnaden,
annan mat, och att jag precis haft halsfluss.
det finns många kriterier till varför det kommer just nu!

sitter och kollar på vilka kurser jag vill läsa,
jag måste ju komma upp i 72 h för att det ska vara godkänt!
nu funderar jag på franska, bartendning och yoga.
vi får se vad det slutar med :)
har fått lön idag med, alltid lika bra!



en bild på bellevue downtown :) det är mysigt och fint.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0