walk on water

sitter och äter mike & ike, så mumsiga :)
gick upp imorse, tog en dusch och så.
gjorde frukost till flickorna och sen körde vi till G's
feeding therapy. och jag körde inte vilse ;) det ni!
när vi kom hem skypade jag med mamma och pappa,
och sen hoppade vi snabbt in i bilen igen.
vi körde inom jitter's, varm choklad och chocolate chip cookies!
sen bar det av mot seattle downtown :)
vi körde runder, kollade och fotade. kände mig som turist, haha.
stannade på två ställen uppe på en stor kulle typ.
på vägen hem körde vi inom target, det gillar vi!
när vi kom hem igen bvar det lite slapp, sen körde jag och
karin och handlade mjölk och coca cola :)
precis käkat middag och haft lite samtal vid middagsbordet.
ska snart hoppa i min pyjamas, vi "vuxna" ska glo på film
senare när barnen är nernattade.
imorgon är det fullspäckat schema igen! på kvällen ska
vi laga mat här hemma, förhoppningsvis lite champagene
och sen ut och titta på lite fyrverkerier :)



space needle, var dock inte uppe.. molning, så en annan dag :)



seattle downtown.



jag, karin och två av mina värdbarn, G och L.
E var på playdate så hon var inte med :P

lite bilder i alla fall, kommer snart massa bilder på facebook :)

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0