whatcha say

nu är det snart läggdags, ska bli skönt att bädda ner sig :)
har rätt ont i magen, så jag behöver vila mig.
städade i förmiddags. kändes skönt att få lite ordning här.
nu kan man i alla fall se fåtöljen och skrivbordet, haha!
sen tog jag och karin en promenad i det fina vädret.
varit rätt varmt idag, och solen har lyst så fint :)
vi gick till starbucks, köpte vår chailatte och satte oss ute.
och sen vandrade vi hem igen och jag hoppade in i duschen!
sen åkte jag, karin, barnen och min hostmom till bion
och tittade på princess and the frog, rätt söt film ändå :P
jag och karin ska ta ungarna på mer bio i veckan,
vi ska se "alvin & the chipmunks 2" :D
när vi kom hem hade vi lite datatid, lite skypesamtal
och sen käkade vi middag. hjälpte ungarna på med
pyjamasen och nyss tittade vi på "sound of music".
lite dryg på slutet, haha. blev rätt trött..
imorgon är det måndag och ny arbetsvecka!
vi har lite att fixa i veckan så det går nog snabbt :)
nyårsafton på torsdag, lite smått planerat kanske.
middag, champagne och raketer men vi får se hur det slutar!
got natt bellevue - godmorgon sverige.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0