day'n'night

har varit en bra helg :) fylld med det mesta tycker jag.

i fredags var det en lugn dag, lite hushållssysslor på förmiddagen
och sen var jag ute på en timmes promenad med sofia :)
gjorde mig i ordning och sen körde jag och päronen till kristianstad.
de till festen och jag till farmor och farfar, efter en snabbis i stan.
vi gjorde pizza, tittade på idol OCH RABIH ÅKTE UT :(
sen tittade vi på en thriller typ med johnny depp, HANDSOME MAN!
vid halv ett drog jag och hämtade mamsen och papsen och körde hem.

i lördags började jag med sovmorgon, alltid skönt.
sen körde jag och mamma till älmhult :)
blev lite shopping på lindex, en runda inom ikea och maxi.
promenerade med michan när jag kom hem och sen var det mat.
jag pratade också med min familj i seattle, och vi videoskypade :D
barnen var så söta och den minsta sa hela tiden "hi andrea" med
ett sött leende på läpparna och sen skrattade hon bara.
michan och ida kom sen hit och vi drog till lisbeth för lite party :)
en trevlig kväll måste jag säga, speciellt videobandet! haha.

idag gick jag upp vid elva, och sen har jag jobbat hela dagen.
12-21 är ingen höjdare men det är pengar i alla fall!
nu äter jag lite chips och lyssnar på musik :)
ska snart titta på reprisen på "ensam mamma söker" på datorn
och sen kommer jag nana gott efter en härlig helg!

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0