f**k you

jäkla skit säger jag bara! vaknade upp idag, ont i halsen, förskyld och feber ><
kan det bli vättre just nu? vilken tajming..
ska i alla fall kurera mig med nässpray, halstabletter och sömn.
måste vara frisk i helgen och speciellt på måndag!
det blir inget jobb på skolan varken idag eller imorgon..

mormor är snäll och ska köra mig till hässleholm sen,
ska ta min andra spruta mot hepatit.
efter det blir det sängen resten av dagen..

igår höll jag och mamma på med packning,
är väl nästan klar skulle jag säga.
men där är lite till som ska i och väskorna är redan fulla :P
får se hur detta resulterar sig, haha.

nu ska jag dricka honungsvatten.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0