just dance

gårdagen var så himla bra, rolig, flummig!

tog tåget ner till lund, där jag mötte ida :) och vi hoppade på tåget till halmstad.
väl framme (när vi gått av tåget) möts vi av massa regn och storm typ.
känslan av att gå där och blir helt dygnsur får en att bli helt, bläää bara!
daniel hämtade i alla fall oss, vi körde inom maxi och sen till michan :)
vi gjorde vid oss lite ovh gick källarvisning, haha.
sen kom pizzan, de har hemkörning i halmstad! sådan lyx.
vi krängde och tittade lite på bonde söker fru.
sen korkade vi upp spriten och skruvade upp musiken :D

efter ett tag kom michan källarkompis hem, felix.
så han satt inne med oss en stund och han fick smaka en "ida-sprcial" ;P
vi hamnade på felix rum och upptäckte att han hade guitar hero,
michan vann, jag tvåa och sist men inte minst ida :)
vid halv tolv kom taxi som körde oss till nyhem, ett besök i daniels lägenhet.
sen begav vi oss mot baknautomaten och sen kåren!
timmar fyllda med dans, dubbel-toalett möten och mysko killar, haha.

vid halv tre började jag och michan promenera den långa biten hem.
i en viadukt var det en stooooor vattenpöl så vi lekte robinson ;D
tillslut kom vi hem och somnade snabbt.

gick upp vid elva idag; diskade, städade, fixade oss och åt frukost.
sen promenerade vi in till stan så att jag kunde ta tåget hem!

har precis ätit middag, ska snart ringa morfar :)
sen prata med min värdmamma och titta på "mammas pojkar".

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ida

åååh det var toppen! ösregnet var hemskt, men allt annat var hur bra som helst :) för att inte tala om dubbeltoan ;) haha Detta gör vi om när du kommer hem igen! <3

2009-11-24 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0