knock you down

hade sovmorgon idag, alltid skönt. tills morfar ringde ^^
var uppe och gjorde vid mig och sånt.
sen kom han och hämtade mig, och vi drog till bowlinghallen.
jag bowlade med han och pensionärerna, men det var roligt :)
gick ju dock inte så bra om jag säger så.. haha.
jag och mamma drog till ljusaffären, träffade carran!
sen ner till byn, handlade leggins och linne på klädkammaren
och sen promenerade vi och gittan, linnea, hilda och viola
till fiket och satte oss och fikade mumsig fika :)
sen var det inom ica för att handla och nu är jag hemma.

ska snart laga mat, lövbiff och råstekt potatis, MUMS SÄGER JAG BARA!
håller på att packa lite tills imorgon, jag och brudarna
drar till jönköping och hälsar på bea :) kommer bli mycket skoj!
ikväll blir det lite idolmys här hemma och lite packning inför usa.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0