my sweet shadow

packning är så gott som klar, bara lite ikväll som ska i.
gick upp tidigt med josefine, hon skulle till simhallen,
och sen nanade jag lite till :) vaknade av att mamma bakade.
kom upp och såg att någon hade diskat allting! tacktack.
sitter här, klar för nästa gäng med gäster som kommer,
släkten kommer vid tre, då blir det fika :)
freddy var här nyss, sa hejdå. det kom tårar igen..

om ett dygn är jag påväg till new york, känns lite sjukt.
men jag är mer än redo för mitt stora äventyr!
lovar att jag ska hålla er uppdaterade, så gott som jag kan :)
både här och på facebook med alla bilder.
hinner nog inte blogga mer innan jag åker, men take care dude's!
ska försöka hinna inom julskyltningen i byn ikväll med.
och sen måste jag nana tidigt, ska upp typ fem imorgon..




här kommer en bild sen gårdagen, med den lilla champagne jag drack ;)

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu sitter du på planet. Maha :) Hoppas du kunde sova på flygplanet i alla fall :)

2009-11-30 @ 11:53:01
Postat av: Karl ainar

Du vet att man inte börjar en ny mening med "och" :P



Ha det fett i the big apple!



/mathias

2009-11-30 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0