russian roulette

dagarna rullar på ja. igår jobbade jag två jobbepass.
först på fritids hela eftermiddagen och sen hem
och äta mumsig middag; lövbiff och pommes! sen till ica på kvällen.
kom hem, käkade och sen var jag ute och åkte cool bmw med freddy :)
lagom trött sen gick jag och la mig men somnade sjukt sent..

idag har jag haft lång sovmorgon :) sen har jag och mamma börjat packa.
mitt rum ser just nu ut som KRIGET men har i alla fall koll.
sen käkade vi och gjorde vis oss och körde till lönsboda.
vi var en runda på julmarknaden på granada :)
köpte mumsiga vildhallon karameller och spettkaka! sjukt längesedan!

nu ska jag fortsätta med lite packning, plus packa till imorgon.
jag och mamma kör till stockholm för att besöka den amerikanska ambassaden.
ikväll blir det nog körslaget final och lite annat myspys.

you can't see my heart beating. how do you know?

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0