sexy bitch

jag har haft den roligaste, flummigaste, mysigaste, underbara helg på länge :)
tack brudar för att ni gjorde min nästsista helg hemma helt makalöst bra!

i lördags jag och jenny tåget till hässleholm vid elva för att sedan möte
emma, jonna och tessan där innan vi hoppade på nästa tåg.
jag har åkt x2000 nu, på riktigt! haha.
bea mötte oss på stationen i jönköping när vi var framme vid två.
vi sprang till bussen (med packningen) för att åka till bea's nya hem :)
handla var vi tvugna att göra så vi gick inom willy's och la
alla våra väskor i en kundvagn och racade runt med ;P
sen promenerade vi hem till lägenheten, där vi började med maten direkt.
kyckling, klyftpotatis, bearnaise sås med sallad, MUMS!
efter det var det diskning, slapp, prat och lite mys.
sen korkade vi upp vin och cider och festkläderna kom på :)
bea fixade mitt hår, som blev skit bra!
vi åt även efterrätt, fast rätt sent, vid nio, glass med varma hallon, MUMS!
skålade gjorde vi emellan åt och försökte ta bilder på oss allihopa ;D
vid elva vandrade vi till bussen och åkte in till stan.
vi gick in på ett ställe som hette "centrum", väldigt roligt hade vi där.
och emma bjöd på en jätte god drink som hetter "passion and love".
vid tre var vi nog hemma och vi bäddade ner oss i den lilla ettan :)

dagen efter mådde vi ju som vi förtjänade! haha, och gick upp vid tolv.
åt frukost, gjorde vid oss och tog bussen ut till A6 för lite shopping :)
vi käkade även mat, tacobuffé. och sen in till stan igen.
på hemmakväll hyrde vi film, "dumpa honom" och köpte godis!
väl hemma igen började flummet, haha. har märkt att man blir som man umgås ;P
men fy tusan vad roligt det var, och jag skrattade sjukt mycket.
emelie kom vid halv tio och då satte vi på filmen och sen nanade vi.

idag snoozade vi typ tre gånger men tillslut gick vi upp.
jag fixade frukost, vi städade och packade ihop.
tog bussen till stan, sa hejdå till bea och sen åkte vi hemåt :)

nu är jag i alla fall hemma, vilket är lite skönt!
är ju bara en vecka kvar och sen pyser jag :D
har packat upp, men ska packa lite till, haha.
ska snart baka muffins till imorgon med :)
ikväll ska jag glo på "ullared" och sova tidigt.

tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Maria

sv: roaccutan min medicin jag äter;)

2009-11-23 @ 20:06:14
URL: http://lifeasbillyknowit.blogg.se/
Postat av: Jenny

ååh, vad mysigt vi har haft det! Jag saknar redan er! :)

2009-11-23 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0