sweet dreams

i söndags körde jag och mamma till stockholm :)
kom fram vid 19-tiden till huddinge, och familjen sjöholm.
fick god mat, lasagne och sallad och lite te senare.
satt uppe och pratade rätt länge, men det var roligt!
sen skulle jag och mamma nana i vardagsrummet på
höga luftmadrasser, ett tag trodde jag att jag skulle trilla ut :P

vaknade vid 6.30 nästa morgon, gjorde vid oss och åt frukost.
sen fick jag och mamma skjuts av mia till tåget i huddinge,
och vi tog tåget in till centralen och sen bussen ut till ambassaden.
fick stå i kö utanför typ i 1 timme, sen skulle jag gå igenom säkerhetskontroll.
skannade alla mina saker och jackan, och gick igenom en sådan sak :P
vet inte vad de heter, och så fick jag lämna in min mobil.

jag kom in i ambassaden, lämnade mina papper och mitt pass till en tant i en lucka ^^
sen var det bara att vänta, typ en timmeoch det var kanske 40 till där som också väntade..
men tillslut blev det min tur :) och då fick jag prata med en dam bakom en lucka.
hon frågade hur många barn familjen hade, hur gamla de var, flickor/pojkar,
hur mycket jag skulle tjäna och så fick jag lämna mina fingeravtryck.
sen var det bara att knalla ut igen, och när jag skulle hämta ut min mobil
frågade vakten om min telefon var bra för han var sugen på att köpa en sådan :P

sen åkte jag och mamma tillbaka till huddinge, käkade på mc'donalds och
shoppade lite. jag köpte ett par snygga tights iaf :)
vi fick skjuts av mia till vår bil och sen var det den långa vägen hem igen.

hade sovmorgon imorse, sköööönt! sen kom freddy hit en runda :)
han satt och tittade på när jag åt frukost ^^ och sen satt vi och pratade typ.
beställde biljetter till mig och brudarna i helgen, vi ska ju till jönköping :)
gjorde vid mig och sen till frissan, slingade håret! skönt att ha det gjort.
hämtade ett brev på ica med, mitt pass kom med mitt visum i :)
ikväll ska jag inte göra särkilt mycket tror jag inte, men det är superskönt.
ska planera lite vad som händer nu de sista veckorna antar jag!

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0