all around me

sitter på starbucks dejt med denice, trevlans som vanligt :)
internet funkar inte hemma igen! det är routern det är fel på..
hoppas ju verkligen att det fixas inom snarast, internet är ju världens
bästa vän här borta! haha. datorn och kameran förresten.

dagen har gått snabbt tycker jag och mycket har vi hunnit göra.
morgonen gick ok, sen gymmet med denice! alltid bra med träning.
hämtade minstingen och vi gjorde lunch och tittade barbiefilm.
vi bakade också browniepaj och den blev mumsig! L var en duktig kock ))
eh, vi körde och hämtade G när det var tid vid 13.
vi var ute och cyklade med grannpojken och sen körde vi till microsoft.
släppte av den äldsta, L sov som en stock i sin barnstol ;P
körde inom banken och öppnade ett savingskonto! nu ska det sparas.
100 dollar i veckan minst. till resor och annat roligt här.
efter det stack vi till biblan en sväng, hem och vi tittade klart på filmen.
hon badade, vi spelade spel och var allmänt flummiga sista timmen ;D
vi käkade pizza till kvällsmat, känns ju kanonbra.. haha.
men jag käkade inte så mycket så det tröstar jag mig med!
vi ska hem sen en sväng till mig. eh, och sen ska jag nana tidigt.
kändes som om jag kom i säng sent igår och upp tidigt imorse..
imorgon är det full rulle som vanligt och fredag med.
men på kvällen drar vi till seattle och tittar på basshunter :) det kommer bli
bra dag och galet. och nästa vecka är det nickelback konserten, kanon!
sommarplaner börjar dyka upp med vilket känns bara bra.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: marie

Hahahaha åh nej ! :/ fan vad illa :D

2010-04-29 @ 20:55:54
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0