bed rock

ligger i sängen och är riktigt trött och sliten..
varit en lång, jobbig, bra, stressigt dag får jag säga.
knappt ätit något heller, inte haft så mycket aptit tycker jag.
ute spöregnar det (då menar jag verkligen vräker ner)
och blåser mycket som det nästan gjort hela dagen.
hoppas inte strömmen går bara!

hann göra allt idag som jag skulle trots att det var stressigt.
känns som om de enda jag gjort idag är kört bil hit och dit,
lämnat och hämtat överallt och gjort ärenden.
men allt är klart och gjort så jag klagar inte :)
var en runda på target och köpte ett kort till datorn, plus en
jätte praktisk ryggsäck som jag ska ha nu när vi reser.
nu ikväll kom josefin och hämtade mig och vi drog till belleuve
för att käka mat, blev red robin för det gick snabbt.
cheesecake hade tagit typ 45 minuter.. vilket vi inte orkade vänta på!
vi skulle sett en film med men de började så sent så vi sket i det.
är rätt trött och sliten och ska nana alldeles strax :)
imorgon jobbar jag lite hit och dit, men blir en hemmadag med
ungarna och ska försöka hinna med gymmet innan och sen
på kvällen blir det inte mycket gjort får jag säga.
nu ska jag in en sväng i badrummet och sen bädda ner mig :)

haha, min hostmom berättade innan förresten om en aupair
som bor här men är i canada på semester eller något, som har
tappat bort allting! visa papper, pass, intyg osv.
snacka om att man är körd om det händer, undrar hur det
kommer gå för denna tösen, kan kanske inte komma tillbaka
och jobba på måndag och hon får ju egentligen skylla sig själv..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0