boten anna

ja ikväll är det basshunter konsert i seattle och det kommer
bli skoj! jag, denice och några av hennes polare kommer nog ha en bra kväll :)
L sover middag just nu, så jag har städat och diskat lite, ska la
fortsätta med det snart när jag skrivit klart här.
hemma är det ju valborg, sup er inte för fulla och ha så roligt!
här firar man ju inte det och vet egentligen inte varför vi firar det heller, haha.

dagen igår gick la rätt bra, L var på bra humör hela eftermiddagen.
vi spelade spel och tittade på tom&jerry :) påminner mig om när jag var
liten och vi var hemma hos farmor och farfar och tittade.
eh, vi hämtade bara G efter skolan för E skulle med någon annan hem.
men usch vilken början på del delen av eftermiddagen, tårar och skrik..
men tillslut blev det bättre, vi tittade på "cinderella" och hade en lugn
eftermiddag. vi käkade middag och sen körde vi till mercer för att hämta tara,
som nu bor hos oss i hopp om en ny familj, haha. förhoppningsvid flyttar
hon till den familjen hon är matchad med nu och då går det rätt snabbt.
igårkväll var vi ute med ashleigh och vera med, starbucks dejt i bellevue downtown :)
hemma rätt sent och sängen direkt, för trötta var vi!

gymmet i förmiddags med tara, gick dock inte så bra som det brukar..
ingen vidare motivation och knäna strejkade rejält alltså!
precis pratat med denice och gjort mer planer för ikvällen :D
kanske blir lite valborgsfirande trots allt i seattle någonstans.
nej, nu ska jag fortsätta städa lite och sen väcka lillbruden så vi kan göra något.

idag har jag förresten spenderat 5 månader här i staterna, och tiden har gått snabbt.
jag menar, känns nästan som igår som man stod där och sa hejdå till alla.
men jag tycker om dette livet och skulle inte byta ut det mot något trots att
allt går lite upp och ner hela tiden. jag får ut mycket på det och det är jag glad för :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0