can't stop the rain

har precis nattat flickorna och nu sitter jag uppe i min hostmom's
säng och ska hitta något bra på tv. har en katt bredvid mig som försöker
antingen äta upp datan eller sova bakom den, haha.
har hört att det kommit lite snö hemma? vilket låter knas.
första maj nästa helg så jag trodde våren skulle vara på väg men tydligen inte.

dagen har varit ok, förutom att det har mest regnat hela dagen..
denice kom hit när vi båda lämnat våra flickor och vi stack till gymmet :)
efter många om och men kunde vi tillslut börja träna.
och vi har kommit på världens bästa plan när det gäller workout!
det kan ju inte mer än sluta positivt, både för henne och mig.
hämtade de stora vid 13 och vi har varit hemma hela eftermidagen.
vi har gjort läxor, spelat spel, de sov middag en bra stund, vi tittade på en
barbiefilm och lite sånt. min hostmom var hemma vid 17.30, hann ta en liten
break innan jag skulle börja igen vid 19. jobbar till sent som vanligt,
men har min glass och hoppas jag hittar något bra på tv.

kommer knappt ihåg vad som hände igår, haha. hade nog en bra dag med barnen :P
jag fick köra och handla när jag slutat för familjen skulle ha ett möte med
någon klubbgrej de är medlemmar i. sen körde jag och hämtade mina
potterystuff på BCC. dock inte så mycket men det är i alla fall bevis på att
jag har varit där, haha. kom hem och middagen var klar, tycker vi om :)
sen kom denice och hämtade mig och vi drog till starbucks.
inte långt efter kom nicolette och marie, en ny tjej i vår grupp tydligen.
hon bor i redmond och är från norge, så det ska bli kul att lära känna henne!

vårt internet funkade inte igår heller, men jag och min hostmom var uppe igårkväll
när jag kom hem och fixade det som tur var, routern är knas..
har planerat lite semester inför sommaren vilket är roligt! något att se fram emot.
nu ska jag bara spara pengar så jag har något att resa för ;D haha.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0