erase/rewind

då är det fredag och det ska vi ju inte klaga på!
det betyder en dags jobb och sen är man ledig plus får pengar :)
är väldigt fattig just nu känner jag, haha.
kan ju bero på att jag köpt en flygbiljett till san fransisco!
ska åka och hälsa på amy, kommer bli så roligt.
den 10 juni åker jag men kommer igen den 13. men det räcker,
behöver bara lite semester för att orka med vardagen helt enkelt.

gårdagen var helt ok tycker jag väl. gymnastiken gick rätt snabbt
och sen var vi hemma igen. det blev pyssel, böcker och film med L.
vi hämtade de stora och åkte hem och åt lite snacks.
L somnade för hon vad jätte trött, "I'm pretending", jo som om! haha.
de andra och jag var ute en svämng i cyklen och de lekte både tag
och cyklade med grannpojken. jag och grannmamman satt och hade ett
trevligt samtal om lite allt möjligt :) sen gick vi in och alla badade.
vera kom och hämtade mig vid 19 och vi drog till gymmet,
en och en halv timmes träning och benen var lite trötta efteråt..
har dock inte så mycket träningsverk idag, vilket är skönt!
efter duschen satt jag uppe hos min hostmom ett bra tag, och vi pratade
om allt möjligt verkligen :P vilket är skönt, för vi delar mycket åsikter.
de säger hela tiden nu "you are now and forever a peterson".

morgonen idag gick kanon. trots att allt gick lite sakta tycker jag och
att det var en del att göra så hann vi till och med titta på tv och spela spel
på min hostmoms iphone. hur hann vi med allt det?
käkade ingen frukost hemma för att vi hade inget lockande så körde till starbucks
och köpte mig en chai-latte och en vanilla bean scone, mums.



utan starbucks förstår jag inte hur man överlever ibland, haha.
kommer bara väldigt tomt när jag tillslut en dag beger mig hemåt..

idag är det fullspäckat schema, vi ska vara lite överallt idag tycker jag.
mycket flängande hit och dit. men vi roar oss med snacks och musik!
tror jag slutar vid 19 idag, sen har jag no idea vad som händer ikväll.
imorgon är det aupairmöte och på söndag seattledag med denice och betty :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0