everybody's fool

sitter i det vita lilla rummet och ser på när L gör gymnastik.
jag har min baby med mig som vanligt så då får det bra :)

filmen igår var kanonbra! rolig och intressant i början
men i slutet satt vi som tre lipsillar på rad och det
bara rann ner tårar. vi satt kvar lite på eftertexten för
att lugna ner oss så vi kunde gå ut och åka hem, haha.
kom hem, mejlade lite med pappa och sen nanade jag.

morgonen idag gick väl ok. E och L kom ner precis när klockan
ringt och sa att "mom needs to talk to you, now!".
så vi kutade ju upp för trappan allihopa och hon såg lite allvarlig ut.
hon sa att om jag inte hade fått mitt körkort var jag tvungen
att göra om båda testerna så jag kunde få det.
"happy april fool's day" jätte roligt, höll ju på att få panik! haha.
ungarna hade lurat varandra på morgonen med :P
det var lite bråk och stökigt under timmen med vi hann till skolan.
skulle egentligen till gymmet innan men pallade inte,
min kropp var helt slut. har träningsvärk med ><
så jag bäddade rent sängen, städade lite, tog en snabbrunda med dammsugaren
och packade lite. hoppade in i duschen, gjorde vid mig och nu är vi här :)
ikväll är det min sista class men har inte gjort läxan som vanligt, haha.

eftermiddagen ser väl rätt lugn ut. jag och L ska dock köra
till kontoret och fråga vart mitt körkort är! när vi hämtat
de stora så ska alla bada och börja packa sina ryggsäckar till flygplanet.
jag tror visst att den svenska easter bunnyn var i huset imorse med ;D
får se om ungarna hittar något spännande i vardagsrummet sen, hihi.

sa jag förresten att jag trillade i trappan i lördags kväll? haha.
ivanligt för att vara mig eller hur, klantmaja..
har ett snyggt blåmärke på rumpan, ett på ryggen och ett stor
grått-grönt-blått på underarmen. jag sa till min hostmom "this is just me".

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0