feedback

ja vad ska jag börja, hela veckan har passerat rätt snabbt och
det är fredag igen och helg ikväll, behöver verkligen det!
vi har fortfarande inget internet hemma men förhoppningsvis
blir det fixat imorgon, så sitter på starbucks och hänger lite :)
tappade datorn innan på min tå, och det gör sjukt ont just nu! buhu..
var med alla ungarna hos tandläkaren imorse och det gick bra.
trots att vi var uppe tidigare och skulle iväg tidigt.
annars är det en vanlig dag, jobbar till typ 18 och det är molnigt..
ikväll ska jag nog träffa nicolette och jag ska göra något för en gångs skull!
denna veckan känns som om jag varit instängd i huset hela tiden.
min vecka har varit väldigt upp och ner, ungarna har varit rena skitungar
helt enkelt och igår höll jag allvarligt på att bryta ihop totalt.
jag får bara tänka på att det är ett äventyr och jag kommer hem så småningom!
men har precis fått reda på att två av mina osbykompisar flyttar över här
den 16 augusti! :D dock ska de bo på andra kusten men vi är i alla fall
i samma land och kan dela tankar för vårt jobb är likadant.

i tisdags blev det aldrig starbucksträff utan jag var tvungen att jobba..
men ungarna gick till sängs tidigt och jag tittade på tv resten av kvällen.
onsdagen gick bra, stack till gymmet på min lediga tid.
jag tvättade två stora högar av ungarnas tvätt under dagen och vi gjorde
besök i parken och hade lite pysseldag. dock sista timmen sov jag typ bara,
hade en sådan jäkla huvudvärk så det var helt sjukt.
sov i två timmar innan middagen, haha. och gjorde inte mycket mer den kvällen :P
i går när L hade gymnastik skypade jag först med familjen, vi pratade om vad
som hänt på senaste tiden för det har ju varit en hel del!
sen bytte jag samtal till farmor och farfar, och de var i stugan..
snacka om att jag blev avis! kommer verkligen sakna det stället i sommar.
eftermiddagen gick bra och jag slutade lite efter 16 och tog en timmes promenad i solen :)
vi käkade middag och sen jobbade jag till lite över 22.. tittade på film i soffan med min B&J.
"inglorious bastards", men tyckte inte den var så bra faktiskt, lite äcklig och knas.

i helgen händer det inte så mycket, har gym planer och kanske middag och bio.
behöver sova med! vaknar jätte tidigt om morgnarna fortfarande..
nästa helg har vi aupair möte och vi ska göra underground seattle, det ser jag fram emot :)
jag har fläkt alla mina långa naglar i veckan med, de är så tunna och sköra.
och med detta jobbet är det inte så lätt att hålla de snygga :P haha.
lovar att jag ska börja lägga upp bilder från disneyworld, men det är en hel del.
ska börja här med lite smått och gott och sen går jag över till facebook.
det var nog hela uppdateringen för veckan, hoppas ni inte blir att för uttråkade när
ni läser här, haha :P känner ju mig lite handikappad utan internet hemma men
man inser ju egentligen hur mycket fritid man har och hur mycket tid man lägger här :P

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0