hello seattle

hemskt vad helgen har gått snabbt, redan söndagkväll..
imorgon är det måndag och ännu en vecka med ungarna.
har varit i seattle hela helgen tycker jag, vilket ändå varit kul.
sett saker, sol och vår och umgåtts med härligt folk :)

vi drog in vid 10 i lördags förmiddags, träffade alla andra och
gjorde underground seattle, både coolt och roligt får jag säga!
efteråt var vi några som gick runder i det fina vädret.
blev lite starbucks med och vid 15 var vi på väg hem.
kom hem, slappade i sängen och tittade på tv, var sjukt trött!
eh, i alla fall så mötte jag nicolette på crossroads vid 19
och vi såg "the break-up plan", mycket bra och het kille :D haha.
kom hem och däckade i sängen direkt..

kunde sova till 10 idag i alla fall, men det fick ju räcka.
hundarna var galna som vanligt pga. katterna och sen var ungarna uppe..
trots eye-mask och öronproppar är det svårt att sova länge i detta
huset, vad gör jag för fel? jag älskar att ha långa sovmorgnar men här
funkar det tydligen inte, haha. får kanske börja sova borta på helgerna?
i alla fall, gick upp och käkade lite frukost, tog en storstädning i badrummet
så nu är det vitt och blänker (lite). tog en dusch och sen gjorde jag vid mig lite snabbt.
körde till denice hus, hon och laura var där och sen begav vi oss in till seattle :)
vi mötte upp betty och satte oss på ett starbucks och var sociala.
vi diskuterade allt mellan livet här, jobb och 16 and pregnant, haha.
josefin kom in och vi tog oss en promenad ner mot havet till public market place.
vi köpte oss lite frukt och satte oss i en liten park och hade det mysigt :)
solen lyste och lagom bra vårväder! blev lite runder i butiker.
jag köpte dock bara strumpor idag, försöker spara så gott jag kan!



some of seattle downtown.





the famous gumwall.



first starbucks ever you know!



kom hem vid 19.30, käkade mumsig middag min hostmom gjorde och sen
bäddade jag rent sängen, har en hög med lakan och överkast som måste
tvättas men det gör jag senare i veckan.. nu ligger jag nerbäddad i sängen
med min tv igång, får se om jag hittar något bra snart.
imorgon blir det gymmet på förmiddagen och sen med ungarna hela dagen.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0