how low

här rullar dagarna på som vanlig ja.
igår var allting helt ok vad jag kommer ihåg :P
vi hade lite pyssel på eftermiddagen med papper och kritor
och vi gjorde olika påskkort och annat.
jobbade lite på kvällen och sen kom nicolette och hämtade
mig lite över åtta. var många roliga och igenkänd ansikten
på starbucks och det var en trevlig pratstund :)

imorse lyste sol och det var blå himmel men ruskigt kallt..
allt gick bra och vi hann till och med tanka innan skolan, haha.
denice kom och hämtade mig vid nio och vi drog till factoria.
en sväng på target och starbucks, och sen hit en runda.
i eftermiddag har jag och ungarna läst, varit på bibblan och lämnat
böcker, de har spelat DS, jag har tvättat en massa osv..
har precis käkat middag och ska nu leta upp lite ny och bra
musik jag kan lägga in på min ipod.
josefin och denice kommer om en timme och vi ska på bio :)
"the last song", förväntar mig nog något riktigt bra men sorgligt, haha.
inget körkort än och inget minneskort hellet, nedrans mög!
får köra dit imorgon och fråga vad de pysslar med.

och nu är det en himlans massa prat om att vi ska betala skatt och grejer.
jag fick för mig att vi inte ens ska betala det?
får ta ett snack med cultural care när jag är tillbaka i bellevue.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0