kiss n tell

då har nästan hela denna lördagen gått och mycket har jag inte gjort, haha.
vaknade 5.30 för att gå upp och passa sovande ungar medans
min hostmom körde mia till flygplatsen, hon har en ny familj på andra kusten.
gick ner och nanade igen sen och vaknade vid 10, vilket var skönt :)
körde en runda till banken och posten och sen hem igen.
vårt internet funkar ju nu förresten, vilket jag är mycket glad för!
har inte gjort så mycket sen dess, suttit här, tittat på tv,
sett svenska hollywood fruar, lite hemmaträning och mest slappat :P
ska snart hoppa in i duschen och sen kommer vera och hämtar mig vid 18.
det blir nog middag och bio, vilket känns som en lugn och skön kväll.

igår hämtade nicolette mig vid 19, vi drog till downtown och cheesecake
och mötte denice, vi käkade middag och hade det trevligt :)
hon körde sedan iväg och vi gick till lincoln square för att se bio.
"date night", har ni inte sett den så gör det! tror inte jag skrattar så mycket
på evigheter. sjukt rolig! vi var både trötta och skrattiga när vi begav oss hem.

imorgon ska jag följa med på aupair träff, dock inte min grupp men jag joinar.
vi ska på tulipfestival och om vädret blir bra kommer det bli en kanondag! :)
tar med mig nya kameran naturligtvis och massa härliga tjejer att umgås med.

jag vill ha sommar nu, lätta kläder, flip-flop och solbrillor hela tiden :)
hänga på stränderna och uteserveringarna, tror inte det kan bli bättre?
alla säger att sommartiden här är underbar. så jag är förväntansfull :)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0