runaway

har varit en rätt bra fredag, är dock trött och sleten nu..
var mycket flängande och körande nu i eftermiddag får jag säga!
vi var i bellevue downtown på speech, skolan minst 4 gånger
och sen ut i skogen utanför redmond på ridning.
jag måste ju säga att jag är faktiskt lite trött på att köra bil nu!
hade bara G och L hela eftermiddagen, när vi kom hem lagade jag
en snabbmiddag åt de och L badade för hon glömde igår..
på min lediga tid vad jag lite uttråkad så jag lockade håret ;D
hann skypa med mamma och pappa lite med.
det har regnat nu hela kvällen och det började i eftermiddags..



man skulle ju kunna tro att jag skulle på något större men kände
att fredagen till ära kunde jag vara lite snyggare än vanligt i alla fall :)

L citat idag: (påväg till ridning, mitt ute i skogen typ)
L - "I saw a monkey"
A-  "really, out here?"
L - "yeah, seriously, it was there"
A - "okay.."
L - "the mommy, baby, and daddy and sister"

tydligen så har vi apor här i seattleområdet, haha.

vid 19 kom nicolette och merethe och hämtade mig, hungriga var vi!
drog till red robin för att vi visste att det skulle gå snabbt ;P
sen drog till till bellevue downtown till cheesecake factory för
dessert, och mums var ju bara förnamnet! tur man inte äter det för ofta..
nu är jag hemma och redo för att nana, behöver lite sömn.
imorgon är det underground seattle som gäller!
merethe kommer hit vid 10, jag kör och vi beger oss till downtown.
blir nog mer tid i seattle efteråt och sen får vi se vart resten av lördagen tar vägen :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0