satisfaction

sitter nere i köket och är social med min dator..
är trött som bara den och idag blir det sängen tidigt!

igår begav vi oss till magic kindom, och det blev en lång dag.
vi åkte massa attraktioner, tittade på saker, käkade glass osv :)
åkte hemåt vid sju tiden för middag, ett dopp i poolen och lite
sånt smått och sen vid åtta åkte några av oss tillbaka.
vi såg paraden som lyste upp gatorna och slottet skiftade
i färg hela tiden och var så snyggt. vi tio började fyrverkerierna
och jag lovar er, jag kände mig som en femårig prinsessa!
det var magiskt och vackert. vi åkte berg och dahl bana och
gjorde lite shopping, innan vi begav oss hem vid tolv..
snacka om trött och sleten men vi fick sovmorgon imorse :)

sover i samma rum som L och hon väckte mig vid åtta och sa att
det var tid att gå upp, haha, men jag låg kvar längre!
dagens mission var i alla fall vattenparken, en av de och vi
kom dit vid lunchtid om jag inte har helt fel för mig.
hittade en bra plats och där stannade vi resten av dagen :)
vi åkte vattenruschbanor, var i vågpoolen, åkte på lazy river
och snorklade med hajar. det var lite coolt trots att man inte såg så mycket.
träffade förresten ett par svenskar i en kö till något.
de var från stockholm så vi hade ett litet trevligt samtal :)
jag är så van att prata engelska nu så hör man någon prata ett
annat språk och man förstår och sen fattar att det är svenska blir man lite chokad :P
vi kom hem nu vid sju, jag har duschat och vi har käkat middag
och nu är jag här. några sitter och glor på film, men ingen bra..
har lite svårt att sova här, tror det är pga tidsskillnaden, det är ju ändå
tre timmar. har svårt att sova på nätterna och är grymt trött på morgnarna..

imorgon ska vi till hollywood studios tidigt fram till lunch.
sen vara hemma på eftermiddagen, sova middag och poolen!
på kvällen drar vi tillbaka och ser mer :)
snacka om att det är en busy vacation, idag var ju dock rätt lugnt.
men det är lite roligt när man har med sig väckarklocka på semester
och måste passa tider, haha. har vi aldrig gjort i vår familj :P
har bränt mig lite överallt men det känns ändå ok, och jag har fått
lite färg i alla fall, vilket känns skönt! in med sommar och ut med vinter.
mina prickar är mindre vita med så det är kanon.
vill bara säga att allt är bra här i florida och saknar inte regniga seattle så mycket.

denice, jag hoppas att allt är bra i sverige och att du lever livet
nu när du är hemma! vi är ju hemma i bellevue nästan samtidigt :)
glöm inte att ta med obo'y och mjukost! haha.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0