speed of sound

känns som om det varit en lång och händelserik dag.
morgonen gick ok, solen lyste och det var runt 20 grader :)
efter jag lämnat ungarna körde jag till bellevue downtown och
mötte denice, blev frukost på starbucks! och sen en promenad
till kontoret. vi har införskaffat oss social security number.
amerikanarnas personnummer typ, så nu är vi väl nästan klassade
som amerikanska medborgare ;D haha. det kommer hem på
posten om typ två veckor tror jag. körde hem, hann kolla
mejl och sen körde jag och hämtade lillfian.
vi läste böcker, gjorde lunch, jag städade och hon tittade på,
en massa tvätt, film och webkinz. vi hann göra mycket!
körde och hämtade de stora vid 15, direkt till microsoft och släppa
av E och sen till OT med resten av ligan.
slutade vid 18, stack en runda till gymmet, blev ett lagom hårt pass :P
körde och handlade efter och köpte lite saker som jag vill ha,
nyttig och bra mat, jag försöker ju faktiskt att gå ner i vikt..

sitter och tittar på ny, liten kamera. den andra strejkar fortfarande och vet
inte om det är lönt att spendera pengar och tid på att laga den.
ska snart svara på mejl till pappa, titta på svenska hollywood fruar och sen nana.
det är en lika lång och händelserik dag imorgon så gäller att vara förberedd :)
förresten, hade jätte svårt att somna igår.. hoppas inte på samma sak idag.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0