stereo love

ja då är denna dagen med över, både lite upp och ner tycker jag.
morgonen gick väl ok för att de var uppe så sent igår.
de var tvugna att köra till doktorn, G hade fått en infektion..
vi hann till skolan i tid, 3 min innan klockan ringde, det ni ;P
på min ledig tid gjorde jag inte mycket, satt här och tvättade.
hann skypa med sofia och vi pratade lite om aupair livet!
körde och hämtade L och hon hade gymnastik för fulla muggar.
när vi kom hem tog hon en nap, jag gjorde lunch och bäddade
rent deras sänger plus tvättade, och satt lite vid datorn ;D
behaviour assistenten kom hit innan vi skulle hämta de stora.
det tog tid och var jobbigt att ta oss från skolan och hem men
förhoppningsvis får vi ut något bra utav det.
tillslut spelade vi alla wii och var glada, och sen kom min hostmom hem.

körde direkt till target, men vilken trafik det var vid factoria, sjukt!
köpte mig i alla fall en ny kamera, en liten - bra - smidig sak jag
kan ha med mig när man är ute, så jag inte behöver ha med mig klumpen.
tack så jätte mycket pappa :D och på tal om familjen, idag är det
ju mammas födelsedag! happy birthday <3
vet inte riktigt hur mycket jag sagt det nu men hon hade nog en bra dag.
nu måste jag verkligen börja spara pengar! ska inom banken imorgon och
fråga om jag kan göra något vettigt. men nu har jag köpt alla de elektroniksaker
jag behöver och ska väl klara mig till jag kommer hem hoppas jag ;)
och när jag skulle handla bröd på vägen hem från target, så strulade
kassan när jag skulle betala så de fick starta om hela skiten.
vilken tur har jag haft va? i alla fall, vi käkade god middag och ungarna var glada.

snart kommer ashleigh och tara och hämtar mig och vi ska till starbucks en runda.
sen är det hem och nana, nytvättat överkast och allt :)
imorgon blir det gymmet med denice och vi ska köra stenhårt som vanligt.
hoppas ju att snyggingen är där med, något att titta på under tiden
plus att det gör ju kanske en lite mer motiverad ;D

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0