stressed out

snacka om att det är mycket och göra nu de sista dagarna
innan vi åker. imorgon är dagen fullspäckad och lördag med..
var precis på min sista italienskaclass i alla fall, lite skönt faktiskt.
men jag har ju lärt mig lite på köpet :P

dagen blev inte riktigt som planerat, efter gymnastiken körde
vi till microsoft för att lämna min hostmom's plånbok för hon
glömde den hemma, men istället för att köra till kontoret körde
vi en runda till banken, vi köpte våra disneyworldbiljetter
och sen käkade vi sen lunch på ett kinesiskt ställe (ovanligt, haha)
vi hann vara hemma typ en halvtimme innan vi skulle hämta de stora.
och de var rätt uppspelta och chokade när jag sa att den svenska
påskharen varit i huset och lämnat en lapp på min dörr ;D
de letade och letade och tillslut hittade de deras fynd, haha.
tack mamma, det är ju din förtjänst :) vi de satt och mumsade på
det och vi satt mest och pratade, sen badade de i tur och ordning
och vi gjorde massa läxor. käkade ingen middag för var fortfarande
mätt efter lunchen så jag tog lite flingor som kvällsmat :P
har inte blivit lurad mer idag, vilket är lite skönt.
min hostmom sa att det skulle vara storm inatt, vilket är knas..
innan i veckan har det både åskat och haglat.
men kollade vädret i orlando idag, 28 grader och sol :)

imorgon ja, känns som om jag knappt kommer hinna andas!
morgonen med ungarna och sen till skolan med de.
hem till denice och sen köra henne till bellevue downtown.
måste inom kontoret och fråga om mitt körtkort,
ska hämta L, hem en runda för lunch och sånt och sen hämta G.
vi är på speech och sen tillbaka till skolan, vara hemma en runda
med minstingen och sen köra och hämta de andra igen.
till redmond och hämta våra bilbiljetter till disneyworld och sen på ridning.
vi kommer väl vara hemma runt halv sex, kommer vara död..
men kvällen avslutats med middag och kanske bio med josefin :)
över allt detta ska vi hinna packa och ha oss, jag jobbar ju på lördagen
och måste försöka hinna en runda till gymmet innan vi lämnar
söndag morgon runt sex på morgonen, snacka om att jag ska sova på planet!
måste fixa musik på ipoden med och fixa naglar.. ett minneskort
till min kamera måste jag köpa med så inom target måste jag med!
ska öppna planeringen för hela semesterveckan med, vet knappt
om jag vill se den för varenda dag är planerad in i minsta detalj.
vet knappt om jag kommer ha tid att sitta vid datorn i helgen, haha.
men datorn åker med till florida så förhoppningsvis något där :)
nu kallar sängen och jag måste bädda ner mig..
önska mig lycka till och jag hoppas att jag överlever (Y)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0